Το αρχικό στάδιο δημιουργίας μιας επενδυτικής πρότασης είναι η έρευνα των προοπτικών ανάπτυξης της γης. Η τοπολογία, η γεωγραφία, οι κλιματικές συνθήκες, το κοινωνικό περιβάλλον, οι κανόνες προσφοράς και ζήτησης αποτελούν μερικούς από τους παράγοντες που λαμβάνονται υπόψιν ώστε να εντοπίσουμε το αποδοτικότερο σύστημα για την εκάστοτε τοπική αγορά.
Η φάση αυτή αποτελεί ένα από τα βασικά στάδια της διαδικασίας, και έχει ως στόχο να διερευνήσουμε τις εναλλακτικές προτάσεις και να καταλήξουμε σε αυτή που ικανοποιεί πλήρως τα κριτήρια που τέθηκαν. Απαιτεί πολυετή εμπειρία, άριστη γνώση των κανόνων της αγοράς και συνδυαστική σκέψη.
Σε αυτό το στάδιο αναπτύσσουμε τις βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού για το σύστημα που επιλέξαμε έχοντας ως στόχο τον σχεδιασμό ενός βιώσιμου συστήματος, πλήρως εναρμονισμένο με το φυσικό περιβάλλον.
Η Insite Architects Lab με την πολυετή εμπειρία της στον κατασκευαστικό τομέα, υλοποιεί αυτή τη διαδικασία σχεδιάζοντας με διαφορετικό τρόπο κάθε κτίριο (in situ σχεδιασμός), έτσι ώστε η αρχιτεκτονική σύνθεση να διαμορφώνεται με γνώμονα τη μορφολογία του φυσικού τοπίου. Αναλαμβάνει το σύνολο των μελετών (αρχιτεκτονική, στατική, τοπογραφική, χωροταξική, μηχανολογική μελέτη, design εσωτερικών και εξωτερικών χώρων) που απαιτούνται σε μία κατασκευή.
Στο παρόν στάδιο αναλαμβάνουμε την κάλυψη των νομικών και κοινωνικών απαιτήσεων, αποφεύγοντας χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Με αυτό τον τρόπο παρέχουμε ασφάλεια στους επενδυτές για την έγκαιρη δρομολόγηση και άμεση ολοκλήρωση του έργου.
Σε αυτό το στάδιο, στόχος μας είναι η δημιουργία μιας δυνατής εταιρικής ταυτότητας, που θα ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας. Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής Μάρκετινγκ, η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, αποτελεί ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προσθέτοντας υπεραξία στην εικόνα της εταιρίας.
Κατά το σχεδιασμό Μάρκετινγκ, παίρνουμε αποφάσεις για το προϊόν, την τιμή, τη πώληση και την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησης. Ειδικότερα, στο πλαίσιο του branding, αναλαμβάνουμε υπηρεσίες όπως η εύρεση και ο σχεδιασμός λογοτύπων, ο σχεδιασμός εντύπων επικοινωνίας, καταλόγων, συσκευασιών και η δημιουργία ιστοσελίδων.
Έχοντας ολοκληρώσει τα προηγούμενα στάδια, σε αυτή τη τελική φάση, πραγματοποιούμε την οικονομοτεχνική μελέτη για κάθε έργο, επιλέγουμε τις πιο προσοδοφόρες λύσεις και επιτυγχάνουμε πλήρη έλεγχο των ταμειακών ροών. Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιούμε τους κινδύνους και την αβεβαιότητα για τους επενδυτές και μεγιστοποιούμε τα κέρδη τους προσφέροντας ολοκληρωμένα και ασφαλή επενδυτικά πακέτα.
Ανακαλύψτε στα τελευταία μας έργα διαφορετικές μορφές αξιοποίησης ακινήτων σύμφωνα με τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, της λειτουργικότητας και της ένταξης στο φυσικό περιβάλλον.